Differentiatie volgens een gestructureerd proces

Wij willen dat alle leraren over vier jaar zichtbaar lesgeven met behulp van convergente differentiatie. Een projectgroep werkt aan de schoolbrede implementatie van deze ambitie. “Wij praten enthousiast over het veranderproces, maar vertellen leraren niet hoe zij het moeten doen.” Nieuwsgierig naar het hele artikel? Lees verder.


Deel dit bericht
Media
  • safe_image

Het nieuwsbrieven archief

Schooljaar 2021-2022:

Nieuwsbrief #6 | 21 april 2022
Nieuwsbrief #5 | 28 maart 2022
Nieuwsbrief #4 | 14 februari 2022
Nieuwsbrief #3 | 14 december 2021

Nieuwsbrief #2 | 4 november 2021
Nieuwsbrief #1 | 5 oktober 2021

Schooljaar 2020-2021:
Nieuwsbrief # 11 | 8 juli 2021
Nieuwsbrief # 10 | 24 juni 2021
Nieuwsbrief #9 | 27 mei 2021
Nieuwsbrief #8 | 19 april 2021
Nieuwsbrief #7 | 18 maart 2021
Nieuwsbrief #6 | 18 februari 2021